princ

Vyslanec začne plánovat že šamana napadnou atd…není důležité.

 

-Po nějaké chvíli přijde (nebo hlídky oznámí že je tu) královský člověk-Agent.

 

-Ten všem poví o zatčení vévodkyně.

 

-Pak se vytasí Agent se zatykačem na Kolíka Aťsepicnu a rytíře (Onderu) Ti se nechají -zajmout (rytíř se sice vytasí s mečem …)nechají se svázat nebo tak.

 

-Po cestě se osvobodí a ty tři sejmou.

 

-Vyslanci se udělá u ohně špatně a půjde si lehnou (CP se začnou  chystat a převlíkat do kostýmů královských lidí).

 

-Některá VP musí zbytek přemluvit k záchraně Kolíka a rytíře a vydat se za nimi.

 

-Jakmile vyrazí budou mít CP čas opustit srub a přesunout se do tábora

královských vojáků.*

 

-Družina dohoní zajmuté a ti už mohou být na svobodě nebo využijou příležitosti (příchod VP a dohadovaní) a prostě je podřežouv připadě Kolíka.  Rytíř vytrhne meč… nebo tak.

 

-Prohledají agenta a najdou u něho mapu s údaji + další informace o táboře kde hlídají

Vévodkyni + čas přesunů

 

-VP se přesunou na průzkum do tábora královských. Celé to má být o ukrývání a zjištění počtů vojáků.

 

-Důležitá je přítomnost čaroděje který bude v táboře přespávat.

 

-Pak se vrátí ke Krhavemu sluncu a půjdou spát.

 

-CP musí být rychlí a vrátit se dřív(družina to muže vzít trochu oklikou aby Cpečkam poskytli čas).

 

Den druhý- Sobota

 

dopoledne + odpoledne

 

-VP vstanou, nasnídají se. Přesunou ke krhavému sluncu kde budou mít praděpodobně zbraně. Budou plánovat osvobození vévodkyně (přepad na cestě – mají časoví rozpis nebo frontální útok, přepad tábora…)  CP se už přesunou na stanoviště v táboře královských vojáku. Podle rozpisu se pak CP seberou a vyrazí na cestu (toto nemusí nastat pokud na ně naběhnou VP už v taboře).

 

-Vyslanec se vůbec neukáže venku ze srubu a jeho lidé oznámí zhoršení jeho stavu. 

U  krhaveho slunca bude málo stačí jeden.

 

-Nějakým CP nebo VP může být taky špatně ale to vyřeší lektvary nebo hraničáři.

Vyslanci to nepomůže. Někdo odhalí, že ten jed má stejné složení jako jed míchaný šamanem v orklandu VP dostali jen slabší dávku.

 

-Pak se VP přesunou do postavení které si zvolí jako nejvýhodnější a zaútočí. Vojáky porazí a vévodkyni osvobodí.

 

-Tady je nutný rychlí přesun CP spět ke krhavemu sluncu.

 

-VP se vrátí do tábora a zjistí že vyslanec je ve špatném stavu a příchod vévodkyně mu jen přitíží. Požádá proto vévodkyni o pomoc a ta se s VP  vypraví do orklandu dostat

protijed ze skřetího šamana.

 

– Nemůže uškodít nějaký menčí střet s potulujcí se bandou skřetů. Šamana naleznou po kradším bloumání orklandem. Ten u sebe bude mít hodně silnou tlupu dobře vycvičených skřetů bílé ruky(nějaké skuruty třeba atd.) . Šaman bude chtít vyjednávat

a protijed prodá za peníze a svitky. Pro něj osobně nemá cenu zatím bojovat.

 

-Pokud na něj přesto VP zaútočí setkají se s velmi tuhým odporem skřeti budou používat * hyperior * Šman bude kouzlit. Mohl by mít ještě nějaké skřety schované v záloze a

ti by na povel zaútočili.

 

-Šaman bude mít protijed u sebe + nějaké svitky atd.

 

-VP se vrátí s protijedem ke krhavemu sluncu a předají protijed vyslanci. Tomu se

udělá lépe a řekne VP že měl vidění když byl blízko smrti.

 

-Viděl rozezleného smrtě, a démona s nějakým kusem papíru v ruce, potom mrtvolu hospodského Lejfa jak leží večer na cestě jak k němu přichází ten démon a maluje kolem něj pentagram,mocně zaklíná a potom se Leif zvedl a odešel. 

 

podvečer

 

-Po nějaké době vyslanec odejde se sbalenými věcmy s tím, že mu šlo o život

a to byla poslední kapka. Vévodkyni oznámí, že ji nezatkne protože mu zachránila s družinou život.

 

-Vyslanec a ňáké CP půjdou k rybníčku a tam se převleknou za kněze a mnichy.

 

-Za chvíli přijde do tábora zraněný zaklínač. Řekne že šel po nemrtvém, po upírovi.

také řekne že byl překvapen podobou toho netvora, vypadal jako Leif zdejší hospodský.

Bude zaskočený že Leifovou smrtí. Dlouho u Krhaveho slunka nebyl.

 

-Též poprosí Vévodkyni o pomoc proti Leifovi-upírovi. Jen on sám na něj stačit nebude.

-VP si budou muset posvětit zbraně a to v nedaleké svatyni (u rybníčku kde už

čeká kněz )

* Tady mě napadá trik s kolíky nebo lávkou v rybníčku J *

(pokud to nebude realizovatelné spokojí se kněz s nějakou hádankou nebo jiným  

úkolem.)

 

-Při slunce západu  dovede zaklínač družinu na místo kde se s upírem a jeho

nemrtvími střetl. Nesmí tam svítit slunce. Tam najdou jednoho zraněného

královského   vojáka.

 

-Ten bude tvrdit že je z princovi ochranky, že na mě zaútočili  nemrtví. Všechny ostatní vojáky zabili a udělali z nich nemrtvé.

 

-Prince odvlekli.

 

–Voják se zraněný odplazil do křoví a tak se zachránil.

 

-O trochu dále družina konečně narazí na upíra a svázaného prince.

 

-Nemrtví a upír na družinu zaútočí.

 

-Postupně nemrtví pochcípají až na dva kteří budou patřit k divému honu.

Ti budou dotírat stále. Prince odvážou a ten jim v rychlosti sdělí že konečně mrtví

upír u sebe má nějakou část mocného svitku.

 

-Upírovi ho předal démon.

 

-Jakmile budou mít VP v držení část svitku diví hon přestane bojovat a požádá

o ten svitek.

 

-Jestli ho dostanou odejdou pokud ne budou prostě VP rubat.

 

-Družina se vrátí i s princem ke Krhavemu slunku a tam stráví večer.

 

Den třetí- Neděle

 

-Ráno se vrátí vyslanec s tím že dostal zprávu  o princi ta tak rychle přispěchal aby doplnil jeho doprovod.

 

-Tak se rozloučí a princ slíbí že jméno vévodkyně bude očištěno.

 

 KONEC