Pátek večer, až budeme ± všichni
Vysvětlí se pravidla
Rozdělí se životy (5 – 10 podle výbavy a povolání, nebudou životy navíc za předchozí akce), vévodkyně rozdá žold (15 + 4 za minulý dračák), čaroděj očaruje některé předměty (cena se určí podle předmětu a efektu)
Některá z CP může být skřetí agent, může verbovat zrádce (?Roman?)
Někde může být schovaný poklad (alespoň pár zlatých), v okolí můžou být indicie (např. jim někdo prozradí, že Nevara přepadli lupiči a sebrali mu měšec (Nevar zůstal v hospodě), lupiči byli chyceni, ale měšec nenašli + lupiči něco prozradili(měšec jeme schovali pod XXX) + další informace(kde to bylo)+fámy)
Zde by se mohl vyskytovat nějaký nižší šlechtic (baron, zeman), který pevnost vlastní, ale je leníkem vévodkyně, válečníci (CP které „zůstanou bránit pevnost“) a CP nabízející služby (očarování předmětu, prodej – lektvary, mag. věci, bezcenné věci, informace – třeba příběh o baronovi, jež před staletími terorizoval kraj)
Pátek večer, potom
Je nějak vylákáme ven (zatím sem vymyslel, že přijde zvěd a nahlásí malou skupinu skřetů). VP je půjdou zničit, na poli povstane z hrobu upír. Upír bude mít pomocníky. Řekne něco jako: „Vstoupili jste na moje území. A za to se platí. Krví. Vaše zbraně mi nemohou ublížit a stačí jediné má kousnutí a už se nedokážete bránit“ a pak se na ně vrhne a co nejvíce jich pokouše. Nebude smět přeskočit potůček a jít do budov, kam nebyl pozván. Ti co utečou se stáhnou do pevnosti.
Těm, co neutečou, se nakreslí tečky a dají instrukce, pak je bude upír ovládat a oni jej budou následovat.
Do věci se vloží zaklínač, vydá se s ostatními na upíra, upír si bude věřit, přijme výzvu na souboj. Zaklínač upíra zabije stříbrným mečem (doufám, že si nacvičí souboj). Upírem vysátí upadnou do bezvědomí, zaklínač je nechá odnést do srubu a poradí, kde najít léčitele. Slabší upíry si dobří můžou držet od těla česnekem.
V lese narazí na několik málo skřetů, kteří před nimi budou utíkat a schovávat se (skřetí zvědi, pokud by došlo k boji, skoro hned umřou). Můžou narazit na osvětlené místo (aby to vypadalo jako plac na bitvu), ale zde nikdo nebude (?nebo bude?). Najdou poustevníka.
Ten se ale bude chovat arogantně, nebude chtít jít s nějakými „tupými válečníky“. Kdysi žil v civilizaci a myslí si, bůhví jak není chytrý, teď civilizací pohradá. Penězi ho nepodplatí, ušlechtilé skutky jej nezajímají. Aby jim dokázal, jak jsou hloupí, navrhne jim, že jim pomůže, pokud vyluští jeho hádanku. Musí mu slíbit, že pokud neuspějí, dají mu pokoj.
Hádanka – rozpracovaná – může být i jiná
potřebuji vědět, je-li to (lehké/přiměřené/těžké/nesmysl/má více řešení/mmm, jelito)
Vládne-li mnou ruka pevná
můj zpěv smrt přinese
vládne-li mnou oko přesné,
nepřítel neskryje se
oheň v sobě skrývám
Nikdo mi neuteče
Uspějí-li budou se vracet (poustevník potřebuje česnek, aby mohl vytvořit lék). Některý ze skřetů po nich může hodit ohnivou hlínu (rád bych viděl, jestli se pokusí zachránit poustevníkův život). Poustevník přežije a udělá česnekový lék.
Sobota, ráno
Vstanou, posnídají a vydají se na skřety.
— zde je možno domyslet efektivní sešikování se –
CP půjdou k posedu
Fáze I
Bitvy je možné přeřadit, jen dvě poslední budou na konci
— místa se mohou změnit, jestli mě Johny ukecá na jeho místo na bitvu
–
U věže se střetnou se skřety. Toto ale budou spešl skřeti se zbraněmi natřenými tak prudkým jedem, že jediným zásahem ochromí. Bohudík, skřeti jsou jedem oslabeni a mají pouhý jeden život. Pokud vyhrají skřeti, přejdeme do Fáze II, ale předpokládám, že vyhrají postavy (je jich víc). – rozlišíme skřety a skuruty – skuruti budou mít i s otráveným mečem „víc životů“ (tzn. nebudou mít životy vůbec)
–
VP budou pokračovat po cestě za věž na skřetí území. Tam se střetnou se skřetí hlídkou, která udělají řadu na cestě a budou ji držet (jeden bude velitel (skurut) a bude na ně řvát). Budou tam tak dlouho, dokud nerozbijou jejich formaci. VP vyhrají, CP by neměly nikoho zabít (budou držet formaci, tzn. nebudou dorážet raněné). Tady to bude chtít nějaké CP lučištníky.
–
Skřeti vytvoří další místo, kde budou klást odpor na křižovatce u posedu. Zde budou bojovat hlavně ti, co si dosud dostatečně nezabojovali (například proto, že je v jednoživotové bitvě někdo sejmul kouzlem). CP nemají dané životy a musí prohrát.
–
Budou pokračovat dolů, tom je přepadnou skřeti v úvozu. CP nemají životy a prohrávají. VP sejdou dolů na louku a čekají na posla. Objeví se lich (druh nemrtvého, oživuje další nemrtvé), oživí skřety, pronese nějakou hlášku („Udělali jste chybu, když jste se postavili mé paní. Mí služebníci vás teď rozsekají na kusy. Neznají strach bolest či smrt. Vpřéééd.“), pošle své nemrtvé do útoku. Ti nemohou zemřít, dokud Lich nepadne, pak pomřou sami. Lich má určitý počet životů (8), nekouzlí a drží se vzadu. Nemrtví mohou vyhrát.
–
— tady mi vnucují bitvu s jedovatými skuruty a nejedovatými skřety, to co je dál asi nebude
Chvíli se nic neděje (padlí odtáhnou), pak přiběhne posel se svitkem, ale pronásleduje ho skřet, sejme ho, sebere mu svitek a utíká. Kus běží, pak zahne, a začne lézt do svahu. Zároveň z úkrytu vyrazí skřeti se životy, obklíčí VP a zaútočí. Počítám, že skřeti vyhrají.
Pokud by vyhráli VP, získají zašifrovaný svitek ze vzkazem, že králova armáda byla rozdrcena a vévodkyniny voje se mají vrátit stejnou cestou. Někde je ale přepadnou nemrtví (nekromantka osobně) a zničí.
Fáze II
Objeví se Smrť a valkýra. Valkýra jim vysvětlí, že smrt není zase tak hrozná a odvede je do Valhaly. Zde je přivítá Thor (kdyby Thor nebyl, může jej nahradit Odin). Najedí se, kdyby se rozproudilo a vychvalování hrdinských činů a tak dále, bylo by to dobře. Kromě toho by Thor mohl zorganizovat duel (o peníze, jen tak, na předvedení se), popřípadě by se duel mohl zorganizovat sám (po urážce). Ve Valhale budou všichni VP mít svou původní postavu, CP budou hrát jiné bojovníky. Pokud by se zmínili o tom, že chtějí jít bojovat spět na svět, Thor to zkusí nějak zamluvit, popřípadě popře, že je to možné.
těla a duše – zatímco těla zůstanou ležet, duše jsou odneseny do Valhaly Smrt odděluje duše od těla. Ve Valhale mají jiné tělo, své duševní, posmrtné tělo (podobně jako v nebi, Hádu, a vůbec všech místech, kde mrtví po smrti dále nějakým způsobem žijí.).
To ale není důležité, pochybuji, že to postavy budou řešit. CP to ale pochopit musí, kdyby to řešili.
Do svých předchozích těl se vrátit nemůžou. Buď je získá nekromantka, nebo je rozsekají skřeti. Nápad se stojícími skřety se mi nelíbí (chtěl jsem scénu, ve které poloprůhledný Smrt odděluje nehmotné duše od těla (s tím, že skřeti jsou pryč) – To by vypadalo dobře na videu a přijatelně v ději).
— únos vévodkyně – podle toho, kdo dělá další skénář – ale ty únosy se silně opakují (vévodkyni co chvíli někdo unese – já bych radči viděl její smrt)
Thor musí porazit několik vzbouřených démonů či obrů (za a zavinil jejich odpor, za b je božský válečník), proto se sám vydá na cestu a VPčkám zadá nějaké úkoly (snaží se udržet pořádek).
Šlo by o
a) ulovení zvířete
b) nasbírání bylinek/krystalů
//
c) lávka (démon by hlídal úzkou lávku – tohle má své mouchy – zima, únava, shánění lávky)
d) duel – nehraný (démon, co vydá artefakt jen tomu, kdo jej porazí v souboji – zase tady vadí zima)
//
do určité oblasti by se rozmístili agresivní démoni (tady by mohli být ti magičtí a další spešl…), zvíře, papírky/diamanty a další (lávka a sídlo démona – duelovníkovi). Zabití se vydávají zpět do Valhaly, můžou se zase zapojit (musí to být přiměřeně daleko)
Thor je vymění s jiným bohem. Původně jsem myslel, že za informace o rukavici, teď si budu muset něco vymyslet. Tohle je možné přesunout za návštěvu Smrtě a Naděje
Sobota večer
Objeví se Naděje (se Smrtěm) a vyzvou Thora, aby propustil vévodkyninu družinu z Valhaly. Po diskuzi bude Thor souhlasit
diskuze: (pro: dluží jim za pomoc, řád světa ho nebere, Smrť je chce, aby zastavili nekromantu; proti: je to proti řádu světa, Valhala není holubník (a Thor nemůže propouštět schopné válečníky), Odinovi se to nebude líbit, stejně neožijí (jejich těla má nekromantka), Thor chce řešit démony)
Osud je pošle za hazardním démonem (občas spolupracují), dá jim informace o tom, co se děje
Hazardní démon bude mít oheň, karty, kostky, minci. Spolu s ním tam budou čtyři esa (Budou mít bílý hábit s karetním symbolem, musím určit, kdo to bude.)
Démon se s nimi bude vsázet o informace o cestě ven.
– kde se nalézá nějaká informace
– kde je místo, které udá
– kdy tam se nalézá informace
– jak překonat nebezpečí, jež se tam nalézá rovněž
– pomoc s šifrou (možná nebudou potřebovat)
– kde se nalézá brána zpět
– jak se aktivuje
Démon s nimi bude hrát o peníze, zbraně, prsty, život – prostě o cokoli cenného – kromě náhodných her (50:50 – hod mincí, kdo vytáhne větší kartu, kdo hodí víc) se může vsadit, že porazí kartu v jedné z disciplín – duel, hádankový souboj, ještě dvě
Démon si vybírá, co vsadí, s oblibou si vybírá věci, které na něm musí nejdřív vyhrát („Vsadím východ proti dvěma šavlím“ „Ale my nemáme žádné šávle“ „Vsadím jednu šavli proti kopí…“)
Místo, kde bude ukryt svitek
Jednou verzí může být plac chráněný obludami, jež jsou zranitelné pouze zásahem do určité oblasti. (rameno) Mohlo by to být doplněno nějakým Pánem démonů, se kterým by se dalo domluvit.
//asi ne//
Další verzí je oblast plná magické mlhy, jež pozře každého nedémona, jež do ní vstoupí. V mlze by se brodily ztracené duše a monotolně opakovaly: „Mlžná zem, mlžná zem, nikdo nesmí vstoupit sem“ nebo něco takového. Nepřišel jsem ale na to, jak udělat mlhu, která by se držela při zemi. Museli by buď vyrobit chůdy nebo lávku, vytáhnout lanem svitek nebo tak něco. Svitek sem nechal hodit sám hazardní démon, aby si zahrál.
//???????//
mohl by se použít šaman, kdyby měl být v poslední bitvě, ale k té nedošlo ()
Neděle ráno
Vydají se získat magické krystaly, po jednom jich co nejvíc odnesou z kruhu obklopeném démony.
Probijou se k bráně, složí krystaly tak, aby se brána otevřela, projdou (Dodělám rébus a ještě to trochu promyslím. ) ??Bude brána??
Poznámky:
Když někdo umře, přidá se k CP
Na upíra se nabídl Martin
Čaroděj budu já
Ségra se nabídla na Alchymistku
Pokud budou VP pobity ve Fázi I, přecházíme do Fáze II. Pokud budou pobiti mimo Fázi I, mám problém.
Oživení a neochota bohů pomoci – je dána tím, že bohové nechtějí vyvolat velkou válku s démony. Velmi snadno by se mohli přidat obři a došlo by k Rangaroku. Thor si myslí, že válku by vyhráli, ale nechce se protivit Odinovi. Démoni a jiné nadpřirozené bytosti se bouří, protože bohové překračují své pravomoci (viz. hledání Thorova kladiva a smlouva se smrtí).
Zvíře – kdysi člověk, který ale rozhněval Odina. Udeřil do něj blesk a jeho posmrtné tělo bylo proměněno ve zvíře. (tohle možná zruším)
Dodělat:
Pravidla
Kouzla čaroději (protože čaroděj je nudný pro VP)
Ceny a efekty mag. předmětů
Budou potřeba nějaké petardy na ohnivou hlínu
Rozhodnu se, zda půjde o lidské žoldáky nebo skřety s výcvikem
Obsadit licha, posla, skřetího agenta, 4 karty, možná Pána démonů
Zjistit, jestli bude Thor a Valkýra
Kde bude přepad nemrtvími (konec fáze I)
Od čeho by byl zvířecí klíček a na co by byly věci, které budou hledat pro Thora
Určit oblasti
Mlžná zem (jak na mlhu?)
Stan pro hazardního démona?
Rozepsat jed (jak jde léčit, za jak dlouho vyprchá atd…)
jak se jmenuje Johny-král
potravinářské barvivo a lahvičky na lektvary
shánění Thorovy rukavice… (má ji nebo ne)
pochodně
více divadla, více klasických soubojů
něco dovnitř
co je s Kodem Singalurem (?je živý či mrtvý?)
název?
Dotočení
bitva armád – porážka králových vojsk
vyslání otrávených skřetů
rozhovor nekromantka – theurg