Pak se zjeví nekromantka (ohnivá brána), asi dojde k násilí, po uklidnění se je bude snažit přesvědčit, aby ji pomohli, protože po ni jde osobně Smrť a jeho divoký hon a taky Thorr a možná i někdo další. (bude slibovat, vyhrožovat, smlouvat). Slíbí pomoci při vyvolání ďáblíka. V závěru večera použije uspávací kouzlo (stejné jako v thorrově kladivu) a jde se spát (všem se zdá sen – viz brzy ráno)
V průběhu večera Leif přesvědčí někoho (zloděje) aby nenápadně najal družinu 8 – 10 „spolehlivých“ dobrodruhů, pro které má blíže nespecifikovaný úkol. V průběhu večera pak ještě prozradí, že půjde o přepad fingované karavany obchodníků, kteří jsou ve skutečnosti špehy Orclandu (vše tajně,nenápadně a za odměnu, pro Leifa zboží, pro ostatní odměna za špehy) a domluví s ním místo předání zboží a ukáže i místo přepadu. Předem bude dobré vyvěsit leták o odměně za Orclandské špehy. Při najímání může dojít k incidentu.
Tentýž večer se někomu může podařit objevit první část podstrčené indicie vedoucí k pokladu.
Sobota brzy ráno: nekromantka všechny vzbudí a zavede je na určité konkrétní místo, kde se ukryjí a budou pozorovat, co se bude dít (snít se jim). Nejprve přichází démon, který se náhle zmateně zastaví a rozhlíží se a proti němu přichází Chronos se svými hodinami, který právě zastavil čas. „Uvěznil jsem tě na tomto místě“. Démon se mu vysmívá, že na něj stejně nemůže a ať ho zase pustí, přichází Osud. „ Ve spletité a husté síti osudů jsem vytvořila prázdné místo a v něm se právě nacházíš. Je to taková zvláštní díra, nebo spíše propast.“ Opět výsměch. Přichází naděje. „ Budoucnost je vždy nejistá. A ty máš právě teď jen velmi malou šanci, že do té díry nespadneš.“ Démon tuší nějaké nebezpečí. Přichází Smrť. „A až tam budeš padat, já hladce seberu tvou pekelnou duši a jednou pro vždy tě zničím“ Démon dostává strach, „to nemůžete, proč, nejsem pro vás hrozba.“ Oni: že porušuje pravidla, že zasahuje do přirozeného řádu, že narušuje rovnováhu sil atd. Za to že to neudělají, chtějí od něj magický svitek, s jehož pomocí dokáže vytvořit nekromantku. Zdráhá se, ale když mu slíbí, že ho pak pustí, tak jim ho nakonec dá (hodí) a pak se jim vysměje, že ho stejně nedokážou použít a ani zničit. Oni: „ Ale ty už také ne a my se postaráme o to, aby jej už nikdo nikdy nenašel. A teď zmiz, jsi volný. Chronos otočí hodinami a démon odchází. Oni pak svitek rozdělí na čtyři díly a dohodnou se, že každý ten svůj dobře schová a ani ostatním neprozradí kam. Tak budou mít jistotu, ze nekromantku už nikdo znovu nevyvolá. Pak se rozejdou. Poslední zůstane Smrť, ktarý říká: „ a teď konečně vypustím svůj DIVOKÝ HON“. Konec scény. Nekromantka je odvede zpět ke srubu a jdou spát. Budíček trochu posuneme.
Do snu se může připlést další indicie k pokladu.
Sobota – pozdní ráno: Snídaně, vysvětlení ranního snu, pak pod vedením nekromantky (stále není vévodkyně) vyvolání ďáblíka. V této době se nenápadně vytratí Přepadali, nejprve se sejdou v jeskyni, a pak začnou chystat na cetě léčku. Zhruba stejný počet CP se přestrojí za Kupce (pestrý oděv turbany a pod, Nevar – prodavač pánví a pochodní, zelení elfové) Zbraně budou mít ve voze. V průběhu příprav na Přepadače náhodou narazí skupinka 3 – 4 skřetů, kteří se zrovna vrací z výzvědné výpravy zpátky do Orclandu. Dojde nejspíše ke krátkému boji, ve kterém budou někteří skřeti pobiti. Mrtvoly zústanou. Aspoň jednomu se podaří utéct. Na cestě zůstane krvavá stopa (rozlijou obarvený olej). Jeden ze skřetů by u sebe mohl mít nějaký artefakt (svitek, mapu, talisman apod.) momentálně s dějem nesouvisející. Po chvíli dorazí Kupci, možná uvidí krev (pokud ji nezamaskují) a dojde k přepadení. Zde jsou možné dvě varianty dalšího vývoje:
Ad 1: Zvítězí Přepadači, pobijou Kupce, a vůz se zbožím odvezou na smluvené místo, kde je ukryjí. Jeden z kupců ale uprchne pro pomoc k nedalekému Krhavému slunci.
Ad 2 : Kupci přemůžou Přepadače, nepobijou ale všechny a někoho z nich zajmou živého, aby ho vyslechli. ( ostatní mohou utéct). Nebudou dorážet mrtvé, tak je šance že většina přežije. Rychle opustí místo přepadení, budou se obávat dalšího útoku a rozhodnou se vyhledat útočiště u Krhavého slunce.
Na bojišti se může objevit další indicie.
V hospodě je menší skupinka dobrodruhú, a nekromantka, V této době by sem též mohla dorazit Vévodkyně spolu se zelenými elfy, a dojde ke konfrontaci obou postav. Věvodkyně by ji měla přijmout do svých služeb (podobně jako Koda Singalura) a poskytnout ji ochranu na oplátku za její služby (múže být i smlouva). Pak dorazí přepadení Kupci (kupec) a požádá o ochranu a o pomoc (dopadení loupežníků, navrácení zboží). Následuje trestná výprava. Na místě přepadu může nekromantka vzkřísit někoho a vyslechnout ho. Tak prokáže svou loajalitu. Pak sledují stopu zlodějů až do jejich dočasné skrýše. Ta je ovšem doupětem dvou zlobrů, což nikdo kromě Leifa netušil ( předpokládal, že zlobři zloděje sežerou a on si pak zboží v klidu odnese). Zlobři drží zloděje v šachu, můžou i jednoho sežrat, pokud se jednomu podaří utéct, měl by se pokusit jim pomáhat zvenčí, nebo jít pro pomoc. Pak dorazí vévodkyně s družinou, všichni společně zlobry pobijí, pak ale zloděje zajme. Můžou prozradit, že je nejal Leif.V doupěti další indicie. Zajatce i vůz odváží vévodkyně k hospodě.
Po návratu však zjistí, že mezitím hospodu obsadili skřeti, pálí, ničí a drancují. Leif se zabarikádoval uvnitř a brání se (urážky, dívčí křik apod.) Jeden ze skřetů právě plive a ničí prapor vévodkyně. Statečný bojovník se vrhne vpřed a v litém boji prapor zachrání. Pak jej předá vévodkyni a padne ( je v bezvědomí). Ta pak vede osobně útok, který hospodu osvobodí. Po opravách škod následuje provinilců výslech a soud. Za pomoc při útoku a proto že je slunovrat, dostanou milost (možná jedna či dvě popravy). Statečný bojovník je povýšen do šlechtického (rytířského) stavu a přijat do osobní gardy vévodkyně. Nekromantka přijata natrvalo do jejich služeb. U příležitosti této události budou raženy nové mince ( vévodkyně v proslovu)
Večer následuje slavnost. V noci se Leif pokusí ukrást vůz se zbožím, je však přistižen . Přitom vůz nešťastnou náhodou vzplane a shoří. Leif to psychicky nevydrží a trefí ho šlak……..
( a nebo né, a pak následuje soud a zabavení majetku a vyhnanství (potulný rytíř Krhavého slunka)
Ráno: improvizace, ukončení, pozvánka na příští dračák koncem prázdnin.