Den první
+Družina se ubytuje v kulturáku.
Jdou plně ozbrojeni. Venku budou asi hodinu
Cestou ke Krhavému slunku.
Nepotkají vévodkyni ale rytíře Sigmara(někde u točny), který nese dopis od vévodkyně a potvrzuje jeho regentství. Spolu se vracejí do Krhavému slunku.
+Všechno je jak má až do chvíle, kdy dojdou na srub(Krhavé slunko). Personál najdou mrvý. A čeká je tam Smrť. Ta scéna má vypadat věrohodně takže řekněme nějaké zabodané šípy, zbraň v rukou mrtvoly, umělá krev a mrtvolné ksychty venku by mohl ještě hořet oheň a u něho stát smrť. Smrť jim ,,ukáže´´ kdo to byl :
+Družina se vydává směr k panence Marii. Cestou na ně naběhnou skřetí atentátníci. Budou mít: ohnivou hlínu popřípadě její obdobu ze sněhu, kterou hodí před družinu. Ohnivá hlína. Nesmí dopadnout mezi lidi. Ve tmě by si mohl někdo ublížit. Přitom budou vyřvávat ať táhnou od bran orklandského království. Smrť zadrží jakékoli pronásledování a podobně. Atentátníci utečou. Pak družina pokračuje dál.
+ Dojdou na místo jako svědci, kteří nebudou nic dělat jen zírat. Dojde tak k setkání skřetů a temných elfů. Domluví se na spojenectví a vyvolají Ghášovu duši, která se vtělí do skřetího bojovníka jenž je u obřadu.
+ Obřad: a) pokud bude sníh: postaví se malá plošinka něco jako obřadní stolec. Kolem se postaví skř. šaman a telf. Na stolec si lehne obřadní skřet. Začnou vyvolávat. Ke konci obřadu telf foukne na obřadního skřeta nějaký prach nebo něco co bude lépe znázorňovat duši. Šaman skřeta probodne obřadní dýkou. Teď už Gháš si dýku vytrhne vstane vytáhne svou zbraň . Pak obraz ztuhne a smrť odvede družinu zátky- pokud myslím ztuhne, tak ztuhne dokonale a to tak, že by mohla družina dokonce projít mezi nehybnými postavami skřetů a temných elfů . Den končí .
Den druhý: dobrodruzi se probudí a snídají dostanou žold a nějaký prodavač jim nabídne svitky + bude oceňování zbraní a kostýmu (v patek to není potřeba a navíc je na to obvykle málo světla).
+Družina se vydává do orklandu najít t.elfy a skřety již na hranici je však napadne velký oddíl nepřátel a zatlačí je nazpět. Skřeti budou používat všemožné způsoby boje, ať už jde o ohnivé, kouzla, zálohu, pasti, formace aby bylo vidět, že to mají promakané. Účel je zdecimovat družinu bez dorážení a pak jim říct ať vypadnou a už se nevrací a jestli chtějí zemřít, tak ať si počkají. Skřeti budou řvát: za lovce démonů.
+Po návratu na kulturák se družina bude zotavovat. Čaroděj CP vytáhne knihy svitky a tak. Vyhledá základní informace o Ghášovi a dýce ,,lovec démonů´´. Theurg, vykoná rituál na vyvolání démona, který klasicky odpoví na tři otázky. Démon bude hádavý, neochotný pomáhat a zlomyslný. Objeví se mimo kruh. A bude utíkat úkol družiny je ho tam dostat. Pak bude svázán ochranou kruhu.
+Družina z démona dostane informace o rozvalinách chrámu démonů a to, že se tam dostanou jedině s pomocí teleportu, který je ukryt někde v orklandu. Theurg také prohlásí, že gháš a jeho skřeti určitě dýku nemají, poněvadž by už rozhodně démona uvolnili a zaútočili.
+Družina jde najít teleport a zahání skřetí spížovací oddíl, který má nakradené potraviny. To by se dalo udělat jako svačina nebo oběd. Bude to hodně blízko kulturáku.
+Skřetů bude málo a po napadení zahodí pytle. Pro případ svázání nějakým kouzlem budou mít nějaké ochranné svitky. Družina si zanese potraviny a pokračuje dále.
+Dorazí k teleportu ( chce to pár znaků rozvěšených po stromech nebo na ty stromy nakreslit nějaké znaky křídou atd…). Teleport bude místo značené a načmárané na zemi. Napadá mě rozdrolená křída v případě sněhu jiná něž bílá. Na ovládací panel teleportu stačí pár kamenů a na nich symboly. Po přeházení kamenů symboly udají adresu a pošlou ty co budou v kruhu pryč , tzn.
+Zavážou se jim oči a budou odvedeni hl.na místo, kde nebudou vidět místo transportu a příliš slyšet . Nepůjdou dalek ale měli by se ocitnout na místě, kam se ještě v dračáku nedostali. Rozdělí se na dvě skupiny, které povede čaroděj a theurg.
+Hned první skupina přenesených bude muset čelit útoku skupiny skřetů, kterou tam
skřetí velitel nechal. Přenášet se bude na dvě skupiny. Příchod druhé skupiny obrátí skřety na útěk cestou dál ke chrámu. Rytíř si je zformuje a pokračují obezřetně za skřety.
+Chrám je jen oltář s dýkou. Šaman už bude mít dýku v držení. Po příchodu družiny ukáže družiníkům, že má dýku. Rozkáže skřetům ať rozvrátí řady družiníků a poté se sám pokusí i s dýkou zmizet k teleportu. Bude mít nějakou osobní stráž, která se od něj nehne. Při tomto pokusu na něj theurg a čaroděj společně sešlou kouzlo a svážou ho. Rytíř znovu seskupí síly, na šamana se vrhnou a zabijí ho + získají dýku. (Šamanova magie vychází ze svitků a kouzelných talismanů, proto se nemůže po spoutání magicky osvobodit)
+Gháš zavelí ústup a stáhnou se. Mohli by se ještě poprat o Šamanovu mrtvolu. Družina se teleportem vrátí a přehází kameny aby zdržela Gháše a t.elfy u chrámu.
+ Po návratu následuje hádka čaroděje, který chce dýku zničit a theurga, který chce dýku použít a vyvolat uvězněného démona. Pokusí se přetáhnout jednotlivé členy družiny každý na svou stranu. Rytíř Sígmar se bude snažit udržet družinu v mezích ale mezi ty dva se nebude plést. Pokud se do sebe nepustí družina tak to udělají jen theurg a čaroděj. Bude to částečně magický částečně zbraňový souboj.
vyhraje theurg. Bude obřad, kdy démon bude vyvolán. Bude spolupracovat s theurgem (protože je démon inteligentní může mluvit i s družinou). Den končí
Den třetí
Ráno, za svítání se orklandská armáda vynoří z lesa poblíže. Jejich herold vyzve Sígmara na souboj muže proti muži s Ghášem. Rytíř přijme. Armády vytvoří řady
a doprostřed se postaví Gháš a Sígmar. Ghaš bude při boji ustupovat až ke své řadě.
Jakmile se rytíř přiblíží, temní se rozběhnou do útoku. Tak začne bitva. bude se skládat ze dvou čátí:
první je rychlá a skřeti budou s pomocí démona zatlačeni a gháš zavelí ústup. Skřeti se shromáždí a posilní svitky a lektvarem ( lektvar-jeden kotlík). Sígmar také zavelí ústup a dužina se bude léčit a občerstvovat (jen několik minut).
V druhé části skřeti znovu zaútočí. Tohoto boje už se telfka nebude účastnit. Svoje pronásledovatele zastaví kouzlem a uteče (popřípadě telfové budou krýt její ústup).
+Skřeti jsou mrtví a Smrť přichází ke Ghášovu tělu s tím, že si bere Ghášovu duši nazpět. Gháš se bude různě cukat…
– konec –